onsdag 26 oktober 2011

Dags igen!

Nu är det för mig att återigen lova mer än vad jag kan hålla... SKa dock försöka låta bli att lova något och bara säga att jag ska försöka komma ihåg att blogga lite mer. Låter det bra?;-)

Vad har hänt sedan senast? Inte såm ycket höll jag på att säga, men det har hänt en hel del. Min kära syster har gått och gift sig med sin Thomas! De båda var så vackra och glada och lyckliga och förälskade som man kan önska av ett brudpar!

Själva festen höll jag, issepisse och vår kära tüske vän Elin. VI hade laddat de stora kanonerna och nog tyckte jag att vi lyckades få till en rejäl smäll! ROligt och uppskatat vad jag hört i alla fall. (Antagligen har de flesta som var på festen andra åsikter men det vågar de självklart inte säga till mig så det vet jag ingenting om!) Jag var också ansvarig för dukning, häfte och blommor på bröllopet så som ni kanske kan förstå så var det full rulle för mig. Men jag är nöjd med resultatet och det tror jag brudparet är också!

Sedan brölopet har jag varit rejält seg och sliten, börjar komma upp till ytan nu, men det går långsamt.

Jag har fyllt på min julfilms och julskivssamling! Numera är jag stolt ägare till Sunes Jul, polarexpressen, Ensam hemma 1-4, Ett päron till farsa firar jul och lite andra filmer. Jag väntar även med spänning på Kate Rusbys julalbum som jag  beställt men som inte kommit än.

SOm ni kanske förstår så laddar jag för fullt för julen. It is the happiest time of the year so you better be prepared!

Läsningen har tyvärr gått lite i stå så det får jag återkomma med.;-)

Det här var ett tråkigt, spretigt och ganska onödigt inlägg, men nu är det gjort i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar