fredag 25 maj 2012

Hallihallå

Oj, nu var det länge sedan jag bloggade. Jag håller på att läsa mig igenom Italien för fullt men det är tunna sidor, små bokstäver, ganska tung bok och 700 sidor, så det tar lite tid! Dessutom har det varit så varmt den här veckan att jag inte orkat göra någonting när jag väl kommer hem. Det enda jag orkar är att ta av alla kläder och ligga blickstilla på säng eller golv och försöka bli lite kall. Men jag ska försöka ändra på det, känner att jag ligger efter i min läsning.

Annars tuffar allt på. Jag är fortfarande förkyld, eller vad det nu är, jobbar men mår inte toppen direkt. Jag har fått sommarjobb, vilket är en lättnad. Det hade blivit en otroligt tung och svår sommar utan jobb. Men nu har jag 5 veckor, så det ska nog gå!

Tyvärr är det inte så mycket mer som händer i mitt liv just nu så ni får nöja er där. Det var bara en liten uppdatering för att visa att jag lever och inte glömt bort er. Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar