fredag 27 juli 2012

Speedbloggning

Ojojoj, vad jag inte har tid för det här men men, går det snabbt så är det säkert lugnt...

Veckans bokbloggsjerka ställde frågan om årets bästa och sämsta bok. Inte helt lätt...

Sämst tror jag att Click, click av Joyce, Paula och June Kavanugh var. verklighetsbaserad men dåligt skriven. GIllade inte den!

Bästa är svårare... The Hiding Place av Corrie Ten Bom var bra, kanske inte bästa boken men den lämnade definitivt stora spår. Men bäst kanske Alla Mina Vänner Är Superhjältar är ändå. Den har så många lager och djup, jag blev så positivt överraskad!

3 kommentarer:

  1. Alla mina vänner är superhjältar står på önskelistan, verkar charmig :]

    SvaraRadera
  2. Ännu en jerka där man får massor av tips på böcker man aldrig läst/hört talas om... woine, woine, hur ska det gå?

    SvaraRadera
  3. Måste säga att jag diggar titeln på din blogg :)

    Alla mina vänner är superhjältar gillar jag titeln på och den verkar väldigt charmig när jag läser om den.

    SvaraRadera