tisdag 1 november 2011

På västfronten intet nytt...

Som sagt, på västfronten intet nytt. Jag fick lägenheten färdigstädad igår, så något har hänt. Men myckt mer än så har jag nog inte att rapportera.


Har tagit lite bilder på min lilla lya, nystädad och fin, så håll till godo!
Så här ser det ut när man kommer in genom dörren...
Och här är utsikten från soffan.:-)
 Jag trivs oerhört bra i min lilla lägenhet. Det är så skönt att få ta hand om mig själv! Fast ibland blir det lite segt... Jag är en ganska social människa och då kan det bli lite tråkigt i längden när man inte har pratat med eller träffat någon på länge. Så alla som läser detta, ta det som en stående inbjudan till Folke Bernadottes Väg!:-)
Så där härligt dåligt bra som endast en julfilm kan vara!

Igårkväll hade jag en riktigt julkväll. Jag har ÄNTLIGEN hittat saffransgifflarna som kommer till jul, supergoda. Dessutom hade jag juleskum och julmust och så tittade jag på Nu är det jul igen 2 och 3. Mycket mysigt. Passade på att vika tvätt samtidigt. Det är ett av mina bästa trick, vika tvätt och titta på film/tv samtidigt. Det blir så mycket roligare då. Dock tar det lite längre tid också eftersom man tvunget måste se klart...

Så klart finns det en trea, och den är precis lika dåligt bra!
Om man gör en spellista tillgänglig offline på spotify på någon annans spotify och sedan vill ha den musiken på sin mobil, måste man ha spotify på mobilen då?

Idag tänker jag ta en riktigt handlingsturné! Jag har fått reklambladen för veckan och de hade en massa bra priser på kött och annat smått och gott så jag ska ut och fynda. Men först ska jag ha lite hemma-spa tror jag... Fötterna ska filas och peelas och smörjas och badas och what not.

Har funderingar på att kanske dra ut och shoppa också... Behöver en höstjacka. Någon som vill hänga på?

Nu ska jag fortsätta njuta av novembers första dag!:-)

1 kommentar: