onsdag 2 november 2011

To do list:

Idag har jag ett och annat för mig. Jag ska
- packa
- vattna blommor
- shoppa
- diska
- en massa annat men jag har helt glömt bort vad det kan vara.
Blev visst en ganska dålig to do list, men det ska göras ändå.

Jag har gått upp tidigt (ja, för mig är det här tidigt, i alla fall för att vara en ledig dag) endast för att hinna ut och se om jag kan hitta mig en jacka. Jag tycker det är bra gjort av mig!

Ikväll bär det iväg till huvudstaden! Det ska bli väldigt mysigt och skojigt att få spendera en massa tid med Sarah. Och självklart är det ett helt gäng till som ska klämmas in, men det är bara roligt. Stockholm, here I come!

2 kommentarer:

  1. Här kommer dagens tips för to do listor. Om man har google chrome som internet läsare så kan man instalera en app som heter Do It (Tomorrow) Grymt snygg och i den kan man skriva sina to do listor. Jag älskar den!!!! Funderara på att köpa android mobil bara för att kunna använda denna app mer!!

    SvaraRadera
  2. Fy vad awsome! Tror sandra har den appen på sin mobil... Jag använder dock inte chrome på den här datorn...:-S

    SvaraRadera