måndag 18 juli 2011

Inflyttningsfest

Nu är det bestämt att det bli inflyttningsfest här i Ramlösa den 23e Juli, alltså på lördag! Alla som vill och kan (och vill vill väl alla?!) är välkomna hit. Klockan 15.00 slås portarna upp och sedan är man välkommen att titta in när man vill och stanna hur länge man vill.

Det är gjort, nu är jag installerad.
Jag kommer bjuda på lite tilltugg och kakor och smått och gott, kaffe och thé finns självklart också att tillgå. Så allt ni behöver göra är att ta med ert goda humör!:-)
Om någon skulle vilja köpa en present så kan ni säga till så kan jag maila en lista. Det är ju onödigt att få sådant jag redan har.=P Det är ABSOLUT inte ett krav på presenter så känn ingen press...;-)

Celie i ett nötskal
Är du allergisk kan det vara bra att berätta det, annars finns det inget förberett till dig.:-)
Jag hoppas att vi ses på lördag! I am looking forward to it!:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar