måndag 18 juli 2011

Sommarlov

Konstigt, idag var andra dagen på rad som jag inte vaknat av min väckarklocka, jag kommer inte ens ihåg att den ringde... Så det blev en långsovmorgon, kom inte upp förns halv tolv. Men det är sommar och jag har inget bättre för mig so who cares?
Jag håller på att lägga upp en mängd bilder på facebook. Ligger efter kan man väl säga. Men fy vilken tid det tar. De första albumen tog kanske 7 minuter att lägga upp men nu tar 30 bilder ungefär 40 minuter. Bra för tålamodet, problemet är väl bara att jag inte har något tålamod. Men bilderna ska upp, no matter what!

I wish it was for real...
Igår hade jag en sleep-over hos mig själv. Jag satt så skönt i min soffsäng att jag inte ville lägga mig i min egen säng för natten, så jag stannade helt enkelt i min soffsäng. Tog dit mitt täcke och tillät mig att sitta och facebooka och titta på tv tills jag somnade. Det är så skönt att somna när man håller på med något. Jag hade det i alla fall väldigt mysigt. Det är något jag kan rekomendera, sov över hos er själva.:-)
Nu blir det snart Sommar i P1, bilder håller på att läggas upp på facebook och böcker ska laddas ner för att lyssnas på under mina promenader. Så jag är väldigt upptagen, tro inte att man har en massa tid över bara för att man är arbetslös.;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar