torsdag 19 januari 2012

VAB

Idag är det faktiskt lite synd om mig för jag hår gått och blivit sjuk. Redan på cykeln på väg till jobb i ottan tyckte jag benen kändes ovanligt stumma och svarade liksom inte som de brukar. Väl på jobb fick jag ont i magen efter ett tag och det gick inte över. Så efter 2 timmar cyklade jag hem igen och la mig att sova en stund. Trodde ett tag att det var magsjuka men än så länge har det utvecklat sig mer åt bara-illamående-och-feber-hållet så ni behöver inte vara oroliga för att bli smittade!
VAB för Isak...
Tyvärr innebär även bara-illamående-och-feber att man måste stanna hemma. Så plötsligt är min helg dubbelt så lång. Mycket tid men lite att göra. Ligger alldeles ensam i min stora, tomma lägenhet och tycker att tiden går långsamt. Dock kommer Spandex och undehåller mig i kväll, tur är väl det, annars hade jag kanske inte överlevt till morgondagen! 
VAB för vanliga människor...
Så nu har jag tid att läsa! Och läsa har jag gjort, inte helt klar än men nu är jag farligt nära slutet! Så snart kommer det nog ett litet inlägg om när gud var en kanin. Jag har dock ett litet problem. Jag hade ju tänkt ta Vietnam efter England men Vietnamn finns inte hemma hos mig utan på biblioteket och dit kan jag ju inte ta mig, sjuk som jag är, och jag lär inte hinna bli frisk tills boken är slut. Därför har jag ändrat lite i min resrutt och har istället ställt siktet på USA tror jag. Mer om det senare, men jag vill inte att ni ska gå runt och tro att jag är på väg till Vietnam när jag inte är det...
Nu är det lite ompyssling av mig själv som gäller! Inte helt lätt att VABa (Vård Av Brud) men jag biter ihop och kör på!

Så här känns det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar