torsdag 16 februari 2012

Mot nya vidder

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här... Jag är för tillfället i Brasilien. Det är en lättläst bok egentligen, Vid Floden Piedra Satte Jag Mig Ner Och Grät, skriven av Paulo Coelho, men dels har jag inte haft många minuter över den här veckan och dels så är jag inte ett stort fan av Coelho. Har läst en annan bok av honom innan, Alkemisten, utan att bli särskilt imponerad. Men den här boken har jag funderat på länge så det fick bli den som representerade Brasilien trots allt. Jag hoppas vara klar till lördag, men lovar inget.

Annrs har det inte hänt särskilt mycket. Jag har jobbat, både tidigt och sent, hängt med spandex och shoppat och fikat med en kollega och sovit, ungefär. Men nu är det Antikrundan som gäller för mig! Adios Amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar