fredag 6 maj 2011

Fnurror på tråden

När ska det sluta gå fnurror på tråden för vissa av barnen Thuresson och istället gå så som vi vill och planerar? Jag vet att det inte är kört, men jag kan förstå att det känns kört. Barnen Thuresson behöver lite extra kärlek just nu tror jag...

Igår var jag och shoppade kostym med Isiskaya till hans student. Dressman har stort urval och bra priser, om det är någon mer som behöver kostym. Any way, fy bubblan vad snygg han blev!!!!! Ni får se till studenten, men shishkebab, han är ursnygg. Och inte feg heller. Inte en massa töntiga klassiker här inte, vi går ALL IN! Men ni får se i sinom tid...
Något liknande fast snyggare...
När vi var färdiga smet jag in i lite bokhandlar, hade lite trevliga presentkort att utnyttja. Blev 3 nya böcker. Kungligt Snygg av Ebba von Sydow, Sarahs Nyckel av Tatiana de Rosnays och Bumerang även den av Tatiana de Rosnays. Har inte läst färdig The Help än, men är på god väg. Så när den är slut så får i se, det kanske blir lite mer fransk litteratur. (Tatiana är fransk...) 
Hur lik är inte den här flickan Juliette? Tyvärr var det inte den här utgåvan jag fick tag på...
Utan den här. Inte alls lika vacker, men billig!
Lägg märke till förlaget... mycket riktigt, [sekwa]...:-)

Nu ska jag gå och ta tag i allt jag ska göra idag, pyssla, städa, baka bröd, åka till Rycketofta i tid etc. etc. Mycket att stå i när man är arbetslös!!!
Massa härliga bilder. Trevlig kaffebordsbok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar