onsdag 18 maj 2011

Nice surprise...

Fick en väldigt trevlig överraskning idag när jag kollade mitt saldo på bankkontot. Någon, jag vet inte vem, har satt in lik mycket pengar på mitt konto som min kläning kostade. En väldigt väldigt tevligöverraskning. Jag vet inte vem det va men jagror att den skyldiga nog läser min bloggså därför: TUSEN TACK vem du än är! Jag tror du vet hur mycket det betyder för mig...;-)
Banker är allt bra att ha ibland!:-)
Igår var det Bobbin som stod för maten. Han fick ganska mycket hjälp från underskriven och tur var väl det. Vi käkade kyckling och när han sa att det var serverat så kollade jag bara hur kycklingen såg ut på insidan och den var helt rå. Visade sig att Bobbin inte visste att kyckling måste vara helt genomstekt. Men nu vet han det och han har ju inte haft ihjäl någon än så det var ju int för sent, och som man säger, varje dag lär man sig något nytt...;-)
Ungefär såhär tillagad var kyclingen.;-)
Boken jag läser är verkligen intressant. Är halvvägs, förhoppningsvis är den slut till imorgon, så det blir recension då.:-)

Idag är det min lilla Galens födelsedag! Så jag skahem och äta middag med la familia.:-) Ska faktisk bli ganska mysigt, bland annat eftersom Galen är så otroligt grym och mysig! Han är dav mina tre favorit-små-bröder!;-P tänk att ha redan är 15. Galet!!!!! Och en annan av mina söta små bröder klaradeteoriprovet till körkortet idag, bara uppkörningen kvar. Såant får mig att känna mig lite gammal. Inte på ett negativt sätt, bara på ett väldigt verkligt sätt. Och om inte det ä nog så tar dessutom den lilla pissrumpan studenten om mindre än en månad. Vart är världen på väg egentligen?!
Till min lilla bror:-)

Återigen, tack snälla söta hjälpgörare som välsignade mi med lite cash!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar