tisdag 31 maj 2011

Tihi! 2

Efter mycket slit och släp i stekande sol har jag nu fått in och upp första lasset av flytten och imorgon går det andra lasset. Svårt att förstå att det verkligen händer. Ser så konstigt ut vid min lilla säng utan mina saker. Och garderoben ska vi inte ens prata om. Jag tror jag stod för 1/3 av alla kläder i huset.;-) Och ändå tycks det mig att jag aldrig har något att ha på mig! 

Även om jag bara har saker att fylla bilen två gånger, alltså inte så mycket, så är det ganska drygt, tungt och jobbigt att kånka allt upp och ner och in och ut och sen upp och ner igen. Så nu är jag ganska sliten. Men de söta Bengtsson- och Loverdearna har bjudit på grillkväll i Kingelstad. Ska bli så mysigt och trevligt! Och skönt att slippa hemifrån och få umgås med trevligt folk en stund.:-)

Detta blir nog det sista inlägget på ett tag. Imorgon drar jag och lillebror in till staden för att packa upp och vila upp oss inför resan till England som går av stapeln på torsdag morgon. Sedan är vi i England tills måndag eftermiddag och då bor jag ju hemma hos mig och där finns ingen dator. Men jag ska försöka fixa lite inlägg då och då så ni inte känner er helt bortglömda! Jag har ju inte så långt hem så jag lär ju titta in här lite nu och då. Men nu drar jag till det Bengtssonska residentet för en mysig och trevlig grillkväll!:-D 

Klart. Slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar